مشترک گرامی
لازم به ذکر است که موارد مطرح شده در این بخش با جدیت پیگیری و نتیجه آن به شما اطلاع داده خواهد شد.
– در صورت وجود هرگونه مورد فنی می توانید با شماره 22618700 و 22618701، بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
– در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه تمدید اشتراک و یا خرید سرویس نیز میتوانید با شماره 84371111 داخلی 313، بخش تحقیقات و بازاریابی تماس حاصل فرمایید.
شما میتوانید جهت مطرح کردن انتقادات و پیشنهادات خود از طریق یکی از روش های زیر اقدام نمایید و ما را در بهبود کیفیت خدمات یاری فرمایید.
1- از طریق سایت سروش رسانه
شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با ورود به سایت شرکت سروش رسانه و مراجعه به بخش تماس با ما، درخواست و یا انتقاد خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید.کارشناسان فنی و یا فروش در اسرع وقت جهت پیگیری با شما تماس حاصل خواهند نمود.
2- از طریق ارسال ایمیل
با ارسال انتقاد و یا پیشنهاد خود به info@sinet.ir و درج کامل مشخصات (نام و نام خانوادگی- شماره تماس و نوع درخواست) خود به صورتی که قابل پیگیری و بررسی باشد.